Hjem > Blødmer > Søndags humor – Gammelt ektepar, En mann og Mamma

Søndags humor – Gammelt ektepar, En mann og Mamma

31. oktober 2010

Gammelt ektepar
Det var et gammelt ektepar som hver kveld gikk tur i parken. Og en kveld kom det to yngre menn som ville rane dem. Men da rettet den eldre mannen seg opp og sa:»Dere kan ikke rane meg. Jeg er sivil betjent «. Da ranerne fikk høre det løp de. Konen dultet bort i mannne og sa: «Du er ikke sivil betjent, du er senil dement».

En Mann
En mann kom inn på politistasjonen og ba om å få snakke med tyven som hadde brutt seg inn hos ham om natten. – Hvorfor det? undret politimannen.
- Jeg vil gjerne vite hvordan han klarte å komme seg inn uten å vekke min kone. Det har jeg prøvd på i 15 år uten å få det til!

Mamma
4år: mamma kan alt.
8år: mamma kan mye.
12år: mora mi kan faktisk ikke alt.
14år: muttern skjønner ingenting.
16år: mutterner håpløs….
18år: hu der? Hu har gått ut på dato.
25år: mamma vet kanskje litt om dette…
35år: før vi bestemmer oss, spør vi mamma…
45år: lurer på hva mamma tenker om dette…
75 år: *Skulle … …ønske jeg ……kunne snakke med mamma om dette!

Har du noen fine?

Kategorier: Blødmer
Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

Bli med 832 andre følgere

