Hjem > Bolig, Hagedam > Hagedammen tar vinterferie

Hagedammen tar vinterferie

29. september 2010
Vår lille hagedam

Hagedammen høsten 2010

Høsten er her og hagedammen får nå stå i fred frem til våren. Planter som vannliljer og iris overvintrer fint i dammen. Fiskene er nå flyttet inn i innedamen hvor de trives godt. Jeg har planer om å bygge en liten dam oppe ved terrassen og et sumpfilter og en bekk ned i dammen. Jeg har allerede kjøpt inn  et stort filter og en pumpe med en kapasitet på 5000 l/t. som skal løfte vannet opp i den øvre dammen . Byggingen er  under planleggingsfasen og jeg håper jeg er ferdig til våre 4 koi skal ut i dammen til våren.

Dersom du er inspirert til å lage noe lignende finner du mange fine tips på www.vannihagen.no

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Kategorier:Bolig, Hagedam Tags: , , , ,
