Hjem > Bandy > Etterlysning av gode blogger, Twitter og Facebook sider om bandy

Etterlysning av gode blogger, Twitter og Facebook sider om bandy

16. oktober 2010

 


Kouzbass Stadion i Kemorovo, Russland

 

Nå jobber jeg med en god portal for bandy nyheter og sladder.  Jeg vil prøve å samle de beste sidene fra forskjellige nettsamfunn og sosiale media. Det er noe å finne på forskjellige steder, men vanskelig å finne eksakt oppdatert info.  Jeg vil prioritere norske sider og legge frem en link til den beste hva hver bandy nasjon.

På Twitter følger jeg meg på #bandy og og jeg vil oppfordre alle andre som twitrer om bandy å gjøre det samme. Kanskje flere kan bli motivert for begynne å blogge om bandy.

Adressen infoen kommer på er https://scissorhill.wordpress.com/bandy/

Kategorier:Bandy
