Hjem > Blues og rock > Billettene til Bon Jovi konserten er allerede utsolgt.

Billettene til Bon Jovi konserten er allerede utsolgt.

13. november 2010

I følge bonjovi.com er konserten på Ullevaal 15. juni 2011 allerede utsolgt. På billettservise.no var det fortsatt mulig å kjøpe enkelt billetter sent fredag kveld. Dette vil si at på kun 3 uker har alle de ca 31.000 billettene rast ut. 80 tall heltene har en sterk posisjon bandt det Norske rocke publikummet. Arrangør Atomic Soul har nok truffet fint med sin massive markedføring på TV. Om du ble skuffet nå og ønsker deg billetter kan kanskje få tak i noen billetter i juni. Ofte blir det lagt ut noen få billetter når siktelinjene inn på scenen er 100% avklart. Les også VG

  1. 23. november 2010, kl. 23:35

    Jeg vil haaaaa billetter til BON JOVI.. Noen som kan hjelpeeeee meg.. =(( sukk…

    Favoritten min jooo… Og drømme typen min skal dit.. uff..

    Jeg vil å…

  2. Vanja
    14. desember 2010, kl. 11:26

    Har 2 stk billetter på «golden cirkle» å selge…..Ta kontakt med meg på facebook… (Vanja Gravrok)

  1. 16. november 2010, kl. 13:20
  2. 25. november 2010, kl. 17:19
Kommentarer er stengt.
