Hjem > Bandy > Hva bør bandy bloggen for neste sesong inneholde?

Hva bør bandy bloggen for neste sesong inneholde?

15. februar 2011

NorskbandyJeg ønsker å forbedre min bandy blogging for neste sesong og har allerede noen tanker om forbedringer. Planen er å skille ut mine mer private blogg innlegg og lage en ren bandy blogg. Jeg ønsker også å vite hva dere lesere ønsker. Ta deg tid til å svar på spørre skjema og kom gjerne med negativ kritikk. Den positive kritikken kan jeg lese ut av den fantastiske besøks statistikken. Beste dagen i år var 5. januar 2011var det hele 2038 treff og i VM uka lå det på ca 600 treff hver dag. Bloggen har jo også ligget på første siden til vg.no to ganger denne sesongen som viser at den blir lagt merke til.

Alle innleggene om bandy kan du lese på https://scissorhill.wordpress.com/category/bandy/ .

Du kan velge flere tema.

Har du andre ønsker for bloggen videre kan du legge de inn i kommentar feltet:

Ønsker du å bidra til bloggen med egne artikler er jeg glad for gjeste blogging. Ta kontakt.

Hilsen redaktør Øyvind Sakshaug

Kategorier:Bandy
  1. bendispiller
    15. februar 2011, kl. 20:42

    Rett opp alle orddelingsfeilene! Det heter bandyblogg ikke bandy blogg!

  2. bendispiller
    15. februar 2011, kl. 21:50

    Ellers en veldig fin blogg og et bra initiativ!

    • 15. februar 2011, kl. 22:44

      Artig bruker navn du har:)

  1. No trackbacks yet.
Kommentarer er stengt.
